MOHAMAD LATIF AL-BANJARI. Powered by Blogger.
RSS

Friday, July 15, 2011

Keputusan Permohonan Ijazah Sarjana Muda Sidang Akademik 2011/2012




*****

Alhamdulillah, akhirnya dapat juga menjejakkan kaki dan melanjutkan pelajaran ke peringkat lebih tinggi di USM (Universiti idaman aku sejak dari sekolah menengah lagi).. Memang tak percaya yang aku lulus temuduga MEdSI aritu...haha (temuduga paling sempoi dalam dunia..lawak...lawak)- korang boleh baca pengalaman aku semasa ditemuduga dalam entri yg sebelum nih..

Aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak (cikgu, ibu bapa, adik beradik, kawan) yang dah mendoakan kejayaan aku.. ;) Keputusan ini adalah hadiah hari lahir terbesar dan paling bermakna bagi aku.

Kepada kawan-kawan yang berjaya ditawarkan Universiti, tahniah diucapkan. Bagi kawan-kawan yang tak dapat, cuba buat rayuan, Insyaallah ada rezeki.

P/s: rezeki Allah itu ada dimana2..

-terima kasih sebab ucap Selamat Hari Lahir kat aku 11 Julai tadi-

No comments:

PenGiKut SeTia