MOHAMAD LATIF AL-BANJARI. Powered by Blogger.
RSS

Saturday, July 9, 2011

Confirm!!! 15 Julai 2011 dah boleh semak keputusan UPU.

Setelah sekian lama menunggu dan setelah sekian lama juga berteka-teki mengenai tarikh keputusan permohonan melanjutkan pelajaran dalam program Ijazah Sarjana Muda di Universiti2 dalam negara melalui UPU, akhirnya tepat jam 6.56 petang semalam waktu Malaysia bersamaan 8 Julai 2011 (Jumaat); aku terima mesej nih:

From: 15888

RM0.00 UPU: Semak keputusan ke IPTA (Ijazah Pertama) mulai 12.00 tgh 15/7/2011 di http://upu.mohe.gov.my @ taip UPU RESULT [No KP] dan SMS ke 15888.

*****

ok, sekarang dah confirm keputusan permohonan tu boleh disemak pada hari Jumaat depan. Aku harap bila aku tekan butang semak tu nanti bakal beroleh keputusan yang positif. Aku sangat2 berharap dapat sambung belajar kat USM dlm kos pendidikan. Tapi kalau tak dapat pun aku redha ja, asalkan dapat sambung belajar tak kira walau ditawarkan mana2 universiti pun.

P/s: doakan aku & kawan2 yang lain semoga dpt U dan kos yang diimpikan... ;)

No comments:

PenGiKut SeTia